Mycket att göra nu ...

Det har varit mycket att göra , I går fredag så åkte jag hem som vanligt när det var en mil kvar så var det kö åt båda hållen och alla körde med varnings blinkers fatta inte något , när kön gick frammåt så såg jag att det inte var någon olycka ...

det var en hund som gick omkring bland bilarna och ville komma in så jag öppna dörren , vips så fick man en ny kompis
jag åkte runt lite och titta om det var någon som såg ut att leta men det var det inte .. jag fick ringa polisen efter mycket kopplande fram och tillbaka så kom jag fram till någon polis i uppsala och det fanns inte någon annmälan om försvunnen hund ,hunden följde med mig hem och efter cd 4 timmar ringde det en som frågade om jag möjligt vis hade hittat en hund ,
jo då dom  kom och hämta henne hunden hade sprungit ca 3 mil

hund

Den var trevligare än hon ser ut ..... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin, söt hund, tycker Amanda

2009-02-08 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0