Lite info om mig

Lite info om mig ....
Jag heter Jimmy Wiklund bor 1 mil utanför Tärnsjö ( kerstinbo ) tillsammans med min kvinna Emelie
Vi flyttade hit från nyköping i sommras jag har en dotter som heter Sara och fyller snart 7 hon bor i Eskilstuna med sin mamma.

jag jobbar på en firma som har sitt säte i Enköping men nästan alla mina jobb
är i sthlm jag gör allt som har med mark, gräva ,plannera ,spränga , anlägga
mm mm mm

min msn adress är [email protected]
och till alla mina vänner så säger jag bara jag har kvar mitt ¨
nummer som jag haft dom senaste åren..

Ha det bäst alla där ute ,,

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej.

jag vill att ni ska komma och hälsa på nån helg!!!



ja saknar er! mvh

johanna

2009-04-27 @ 15:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0